Wednesday 4 May 2011

handphone pilihan 1 | Samsung Galaxy Ace S5830

Salam...

semalam, aku ada buat entry pasal aku dilema nak pilih hp yang mana satu kan..so, aku dah buat senarai beberapa hp yang mungkin akan aku beli..


pilihan 1 - Samsung Galaxy Ace S5830 




hp nie sangat cantik...ciri-ciri dia pon ada yang aku berkenan..jom tengok ciri-ciri yang aku nak di bawah nie..


WIFI ada..tapi memory 2gb je..kalau nak tambah memory lagi, mesti kena bayar lebih pulak kan..




Camera 5 MP..okeh...at least 5 MP kan...

haa..yang paling penting, mestilah harga kan..
harga hp nie lebih kurang 



erm..berpatutan..tapi nie bukan harga yang sebenar..hampir-hampir je..yang penting bawah rm1k..nie yang aku suka..


so, hp nie dah tersenarai dalam pilihan hp yang akan aku beli..HEHE..
tak sabar nak beli hp baru..


sumber: http://www.mobile88.com.my

No comments:

 

E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G © 2008. Design By: SkinCorner