Wednesday 4 May 2011

Adam Couple

Salam...

dah beberapa hari aku tengok show WE GOT MARRIED yang Adam Couple..
memang sangat best..Adam Couple ialah pasangan Jo Kwon dan Ga In..Jo Kwon daripada korean group 2AM..
Ga In pulak daripada Brown Eyed Girls.. bila tengok show nie, baru aku tau pasal group Brown Eyed Girls nie..
sebelum nie, aku tak tau sangat..sebab aku suka tengok drama korea..tak tau sangat pasal penyanyi korea...

aku sangat berpuas hati dengan show nie..sangat sweet dan sempoi..rugi kalau tak tengok..
Jo Kwon berumur 22 tahun, manakala Ga In 24 tahun, 2 tahun lebih tua daripada Jo Kwon..
so, Jo Kwon panggil Ga In sebagai Nuna (kakak) ..

sekarang nie aku tengah tengok episod 32..









dekat kedai bunga..







 time nie Jo Kwon sorok bunga, sebab dia nak buat suprise dekat Ga in..Ga In sangat suka bunga...

No comments:

 

E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G © 2008. Design By: SkinCorner