Monday 2 May 2011

Aku dalam dilema...

Salam...

sekarang nie aku tengah survey handphone yang menepati ciri-ciri yang aku nak sebab aku ingat aku nak handphone baru..biasalah, nak masuk semester baru kan..lagipon aku memang dah nak beli daripada semester lepas lagi, tapi takut bajet tak cukup lak..

so, untuk semester baru nie, aku ,memang dah bertekad untuk beli awal-awal..biar menyesal kemudian hari pon takpe kalau bajet lari nanti..HAHA..yang penting niat aku tercapai...

okeh, sekarang nie,aku tengah confuse nak beli handphone apa..ada yang aku berkenan, tapi harga dia..mak aaii..sangat mahal..tak mampu den..aku bajet dalam rm1k ke bawah je..tak mau la mahal-mahal sangat..sebab kalau mahal pon tak reti pakai, apa gunanya kan..




so, aku nak beli yang biasa-biasa je..tapi, yang paling penting. mesti ada Wifi..yang tu ciri wajib yang patut ada pada handphone yang bakal aku beli nanti..lepas tu, camera sekurang-kurangnya 5 MP, dan memory mestilah banyak..baru puas hati..leh tangkap gambar yang cantik dan boleh letak lagu banyak-banyak dalam handphone tu..baru syokkk...HEHE..

Oklah, sekarang nie aku nak pegi survey jap..nanti balik KL, boleh terus pegi Lowyat dan beli handphone baru..yippie~!!

No comments:

 

E.V.E.R.Y.T.H.I.N.G © 2008. Design By: SkinCorner